Telefonování na jedničku

24. dubna 2018 09:00-16:00 hod

Markéta Uhlířová

Jsem extrovert a upovídaný člověk, který má rád společnost lidí ve svém osobním i pracovním životě. Dvanáct let se pohybuji v oblasti telekomunikací a deset z toho jsem věnovala vzdělávání a učení, jak vést se zákazníky efektivní rozhovor po telefonu. Své kurzy se snažím vždy připravit na míru a na základě individuálních potřeb firem, či jednotlivce.Mým hlavním cílem je účastníkům ukázat, že se zákazníci, ať už stávající či potenciální, dají oslovit jinak, efektivně a bez zbytečného nátlaku.Doposud realizované kurzy a praxe ukázali, že ze 100 proškolených bylo 99, kteří svůj styl komunikace upravili a sami si uvědomili, že není důvod se telefonického kontaktu obávat.

Forma Workshop
Datum 24. dubna 2018
Délka 1 den (09:00 - 16:00 hod.)
Úroveň Začátečník
Určeno pro Všechny, kteří si přejí při telefonování být jistější a dosáhnout lepších výsledků.

Cíl

Položíte sluchátko a hned si říkáte – tohle jsem mohl/a říct lépe a tady šlo také přidat?

Po absolvování kurzu získáte větší jistotu a telefonování pro vás už nebude stresem. Celkově zvednete úroveň svých komunikačních schopností v telefonické komunikaci, naučíte se argumentovat a aktivně naslouchat. Získáte inspiraci k novým způsobům oslovení klientů a naučíte se zpracovat i emočně vypjaté hovory.

Pochopíte, jak si efektivně vytvořit skript hovoru, který vám pomůže překonat strach z telefonování i zvýšit vaši efektivitu hovorů. 

V neposlední řadě dostanete příležitost si na kurz přinést nahrávku vlastního hovoru k rozboru, dobrovolníci mohou vyzkoušet i hovor v reálném čase s náslechem a on-line zpětnou vazbou od lektora i účastníků.

DO 28. 2. 2018 PLATÍ CENA ZA VČASNÉ PŘIHLÁŠENÍ: 2900 KČ bez DPH
Cena od 1. 3. 2018: 3600 Kč bez DPH

V ceně je zahrnuto

Každý účastník od nás obdrží materiály k této problematice. Po celý den pro Vás máme připravené ovocné šťávy, kávu, čaj a horkou čokoládu. Na dopolední přestávku Vám nachystáme několik druhů chlebíčků. A na závěr tohoto semináře obdržíte osvědčení o účasti.













Rozsah a náplň

Teoretická část

  • příprava na telefonní hovor
  • JÁ, má osoba a jaký mám být
  • struktura hovoru , tvorba skriptu - rady a tipy, jak vést profesionální telefonický rozhovor s klientem, zaujmout ho, motivovat a zapojit do hovoru formou dialogu
  • co si v hovoru můžeme dovolit a co se nedoporučuje
  • proč se zajímat o zákazníka a ptát se
  • aktivní naslouchání jako základ úspěchu
  • námitky jako nákupní signál, jak s nimi pracovat a efektivně je využít ve svůj prospěch 

Praktická část
  • roll-play, modelové situace telefonních hovorů z oboru
  • poslech hovorů a jejich vyhodnocení
  • navolávání zákaznické databáze účastníků kurzu (dobrovolná aktivita – zájemci si mohou zkusit reálný hovor, který potřebují vyřídit, zatímco lektorka bude provádět náslech a hovor následně vyhodnotí)
Místo konání
Zastávka tramvaje – č. 3, 8 – Křižíkova. Metro „B“ – zastávka Křižíkova. Vchod do budovy je přímo u východu z metra.
Přihlaste se na školení: Telefonování na jedničku
Celkem 3 509 Kč (s DPH)

Partneři

Více