Vedení problémových zaměstnanců v praxi aneb jak předejít konfliktům a zamezit negativnímu vlivu na tým

28. srpna 2018 09:00-16:00 hod

Olga Franců

Dlouholetá personální ředitelka ve středně velkých a velkých společnostech, které byly jak české, nadnárodní, tak i částečně vlastněné státem. Po více než dvaceti letech praxe přešla na "druhou stranu" a začala pracovat jako nezávislý konzultant, poradce v oblasti řízení lidských zdrojů, nastavování firemních procesů a měkkých dovedností. Věnuje se i lektorské činnosti. Zároveň působí jako HR kouč i osobní kouč.      

Forma Seminář
Datum 28. srpna 2018
Délka 1 den (09:00 - 16:00 hod.)
Úroveň Začátečník
Určeno pro každého, kdo pracuje v týmu nebo ho vede z pozice teamleadera či vedoucího.

Cíl

Obtížné chování zaměstnanců škodí firmám i lidem. Vedle přímých škod, spojených s výkonovými nedostatky nebo kázeňskými prohřešky problémových zaměstnanců, může ničit i pracovní morálku ostatních zaměstnanců nebo narušovat pověst firmy

V ceně je zahrnuto

Každý účastník od nás obdrží materiály k této problematice. Po celý den pro Vás máme připravené ovocné šťávy, kávu, čaj a horkou čokoládu. Na dopolední přestávku Vám nachystáme několik druhů chlebíčků a další drobné občerstvení. Dále od nás dostanete poukázku na oběd. Na závěr tohoto semináře obdržíte osvědčení o účasti.










Rozsah a náplň
  • Příčiny obtížného chování
  • Prevence obtížného chování
  • Jak jednat s rozzlobeným zaměstnancem
  • Obtížná komunikace v konfliktních situacích
  • Techniky úspěšného vyjednávání
  • Jak mluvit s nepříjemným komunikačním partnerem
  • Modelové situace
Místo konání
Zastávka tramvaje – č. 3, 8 – Křižíkova. Metro „B“ – zastávka Křižíkova. Vchod do budovy je přímo u východu z metra.
Přihlaste se na školení: Vedení problémových zaměstnanců v praxi aneb jak předejít konfliktům a zamezit negativnímu vlivu na tým
Celkem 4 114 Kč (s DPH)

Partneři

Více