Workshop: NEN pro zadavatele - administrace ZPŘ

14. prosince 2018 09:00-14:00 hod

Ing. Lukáš Beránek

Lektor se specializací na elektronizaci veřejných zakázek, především pak na problematiku Národního elektronického nástroje (NEN). Po studiích nastoupil na Ministerstvo pro místní rozvoj, Odbor elektronizace veřejných zakázek a koncesí, kde pracoval na správě a optimalizaci projektu NEN jako projektový manažer. V současné době působí jako lektor a metodický poradce v oblasti elektronizace veřejných zakázek a dále jako administrátor veřejných zakázek pro Řízení letového provozu České republiky, s.p. Vystudoval obor Podnikání a administrativa na fakultě Provozně-ekonomické na České zemědělské univerzitě v Praze.

Forma Workshop
Datum 14. prosince 2018
Délka 1 den (09:00 - 14:00 hod.)
Úroveň Začátečník
Určeno pro Zadavatele

Cíl

Daný workshop je pod vedením zkušeného lektora z oblasti elektronizace veřejných zakázek, Ing. Lukáše Beránka, který disponuje detailními znalostmi systému a související problematiky. Je tak schopen účastníkům školení podat aktuální informace ohledně povinnosti elektronické komunikace a dále ukázat, jak co nejefektivněji pracovat v NEN z pohledu zadavatele.

Po absolvování níže uvedeného workshopu bude účastník znát potřebné tipy a triky pro administraci jakékoliv veřejné zakázky v NEN prostřednictvím tzv. Zjednodušeného průchodu, stejně tak bude upozorněn na uživatelsky nepřívětivé oblasti systému a způsob práce s nimi.

Kapacita termínu je pouze 15 osob, lektor se tak může věnovat dostatečně všem účastníkům workshopu.

Workshop je vhodný pro úplné začátečníky, stejně tak pro pokročilé uživatele NEN.

Udělejte si jedno páteční odpoledne pro tuto akci a získejte větší jistotu pro svoje samostatné zadávání. 

V ceně je zahrnuto

Každý účastník od nás obdrží osvědčení o absolvování školení. Po celý den pro Vás máme připraveno několik druhů ovocných šťáv, kávu, čaj a horkou čokoládu. Na dopolední přestávku Vám nachystáme několik druhů chlebíčků a další drobné občerstvení.
  









Rozsah a náplň
  • Prezentace
    - aktuální informace o NEN, elektronizaci veřejných zakázek a související legislativa
  • Workshop
    - nastavení pracovní desky NEN pro vyšší uživatelskou přívětivost
    - nastavení odesílání notifikací ze systému na externí emailovou adresu uživatele
    - administrace ZPŘ od A do Z prostřednictvím tzv. Zjednodušeného průchodu v NEN
    - dotazy, diskuse + ukázka funkcionalit NEN dle případných požadavků uchazečů
Případné potřebné podklady a materiály

Pro účast na tomto semináři je nutné přinést si vlastní notebook.
(V případě, že zájemce o kurz nedisponuje tímto zařízením, prosím o kontaktování na telefonní číslo 295 565 126 několik dní před konáním kurzu.)

Místo konání
Zastávka tramvaje – č. 3, 8 – Křižíkova. Metro „B“ – zastávka Křižíkova. Vchod do budovy je přímo u východu z metra.
Workshop: NEN pro zadavatele - administrace ZPŘ
Celkem 2 904 Kč (s DPH)

Partneři

Více