Lektor: | Mgr. Miroslav Knob | |
Datum: | 02.06.2022 | |
Délka: | 03:15 hod (09:00 - 12:15) |
Forma: | Školení | |
Úroveň: | Středně pokročilý | |
Určeno pro: | Zadavatele a dodavatele |
Po absolvování Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně působil pět let na ÚOHS jako vedoucí oddělení na Sekci veřejných zakázek. V současné chvíli pracuje ve společnosti OTIDEA na pozici právníka a poradce v oblasti veřejných zakázek. V oblasti veřejných zakázek se specializuje na veřejné zakázky se zahraničními dodavateli, nákupy vědeckých přístrojů a speciálních zařízení v oblasti vědy a výzkumu. Kromě aktivní administrátorské činnosti se specializuje na námitky a přezkumy u ÚOHS pro dodavatelskou sféru.
1) Jak plánovat zakázku, pokud jsem zadavatel
2) Co zohlednit v přípravě nabídky, pokud jsem dodavatel
3) Užitečná smluvní ustanovení (inflační a jiné doložky, vyhrazené změny závazku)
4) Odstoupení od podané nabídky
5) Změna smlouvy a její možnosti
Poslední měsíce jsou značně turbulentní. Zadavatelé i dodavatelé se potýkají s rostoucí inflací a nepředvídatelností trhu nejen ve stavebnictví. Plány zadavatelů nabourávají dramatické růsty cen materiálů, dodavatelé nejsou schopni odhadnout cenu, podané nabídky jsou po měsíci nerealizovatelné a k tomu všemu je potřeba problémy řešit již u podepsaných smluv. Pokud se vám právě zatočila hlava, protože tyhle problémy znáte i ze svých zakázek, neváhejte, náš nový praktický workshop vám pomůže se v těchto nelehkých problémech zorientovat na představí vám možná řešení.
Společně se podíváme na problematiku turbulentního trhu nejen ve stavebnictví z pohledu zadavatele i dodavatele. Ukážeme si, jak případným problémům nejlépe předcházet a jak je řešit, pokud nastanou a to nejlépe tak, aby řešení bylo akceptovatelné pro obě strany smlouvy.
Hotel Olšanka
Táboritská 1000/23, Praha 3 - Žižkov
Zastávka tramvaje č. 5, 9, 15, 26 - Olšanské náměstí
Zastávka metra A - Flora
Sestavte si školení, které bude odpovídat Vašim představám. Zrealizujeme jej pro Vás na klíč.
Zjistit více