Otevření dveří k novému obchodu díky telefonu

13. listopadu 2018 09:00-16:00 hod

Markéta Uhlířová

Markéta je odborníkem v oblasti telefonické komunikace se zákazníky. V telemarketingu se pohybuje už 13 let a z toho 11 let se věnuje vzdělávání a učení, jak oslovit zákazníka efektivně a jednoduše. Jedním z hlavních cílů jejích kurzů je ukázat účastníkům, že komunikace přes telefonní sluchátko může být příjemně strávený čas pro obě strany, kterých se týká.Tvrdí o sobě, že je extrovert a upovídaný člověk, který má rád společnost lidí ve svém osobním i pracovním životě. Své kurzy vždy připravuje na míru a na základě individuálních potřeb firem, či jednotlivce. Doposud realizované kurzy a praxe ukázali, že ze 100 proškolených bylo 99, kteří svůj styl komunikace změnili a sami si uvědomili, že není důvod se telefonického kontaktu obávat.

Forma Workshop
Datum 13. listopadu 2018
Délka 1 den (09:00 - 16:00 hod.)
Úroveň Začátečník
Určeno pro Všechny, kteří si přejí při telefonování být jistější a dosáhnout lepších výsledků.

Cíl

Plánujete získat nové zákazníky a obchodní příležitosti?
Potřebujete obvolat portfolio nových nebo stávajících klientů, a nevíte, jak na to?
Přemýšlíte jak si domluvit obchodní schůzku přes telefon a nevzdat to hned u prvního náznaku nezájmu?
To vše, včetně praxe, si vyzkoušíte na našem kurzu.


Pochopíte, jak si například efektivně vytvořit skript hovoru, který vám pomůže překonat strach z telefonování i zvýšit efektivitu vašich hovorů.

V neposlední řadě si na kurzu vyzkoušíte hovor v reálném čase s náslechem  a on-line zpětnou vazbou od lektora i účastníků nebo si můžete přinést nahrávku vlastního hovoru k rozboru.

Kurz je vhodný nejenom pro obchodníky, ale všechny, kteří si přejí přes telefon působit důvěryhodněji a získat díky tomu nové kontakty nebo obchody.


V ceně je zahrnuto

Po celý den pro Vás máme připravené ovocné šťávy, kávu, čaj a horkou čokoládu. Na dopolední přestávku Vám nachystáme několik druhů chlebíčků. A na závěr tohoto semináře obdržíte osvědčení o účasti.













Rozsah a náplň

DOPOLEDNÍ ČÁST

1. Jaký mám v telefonu být – MÁ OSOBA, na co se zaměřit
2. Databáze k obvolání – jakého zákazníka hledám
3. Definice cíle – co od hovoru očekávám a chci
4. Struktura hovoru – jak má hovor vypadat
5. Skript hovoru – co chci zákazníkovi sdělit

ODPOLEDNÍ ČÁST
6. AKCE – navolání zákazníků v reálném čase
7. ON-LINE zpětná vazba od lektora při realizaci hovoru
8. OFF-LINE rozbor hovoru s ostatními účastníky
9. JAK se starat o získaný potenciál – forma databáze, výstup z volání
 
Místo konání
Zastávka tramvaje – č. 3, 8 – Křižíkova. Metro „B“ – zastávka Křižíkova. Vchod do budovy je přímo u východu z metra.
Přihlaste se na školení: Otevření dveří k novému obchodu díky telefonu
Celkem 4 114 Kč (s DPH)

Partneři

Více