Rosita Ciglerová

Rosita Ciglerová

Původní profesí diplomovaná sekretářka se vypracovala od písařky anglických textů přes osobní asistentku - překladatelku až do pozic vedoucí sekretariátu top managementu, office manažerku či HR manažerku. Většinu své pracovní praxe strávila v mezinárodních a zahraničních společnostech. Více než deset let pracovala v zázemí mezinárodních a světových konferencí v různých zemích světa. Při spolupráci se zahraničními manažery a spolupracovníky si vybudovala svůj cit pro cizojazyčné pracovní prostředí. V současnosti pracuje jako office manažerka jedné stavební společnosti.


Lektorka je přesvědčena, že administrativní a správní zázemí firmy, tzv. obslužná sféra je pro dobrý chod a prosperitu firmy stejně důležitá jako její hlavní náplně činnosti. Proto se zaměřila zejména na vzdělávání pracovníků administrativních profesí – asistentky, střední management, personalisty atd. Největší důraz klade na otázky mezilidských pracovních vztahů, založených na loajalitě k firmě, kolegialitě, komunikativnosti a kultivovanosti mluveného i písemného projevu.


Od roku 2000 se datuje i její lektorská kariéra. Kurzy Rosity Ciglerové jsou velmi praktické, založené na dlouholetých zkušenostech z praxe. 

 

  • Publikační činnost

    V roce 2000 vydala svou první publikaci pro asistentky „Rukověť správné sekretářky“, která se stala praktickým manuálem pro všechny začínající i zkušené pracovníky administrativy a jejíž druhé rozšířené vydání vyšlo v roce 2004. V roce 2008, vyšla její již třetí kniha „Profesionální asistentka – účinná podpora managementu“.

Partneři

Více